måndag 6 januari 2014

Nattliga funderingar från Nattsimmaren

Klockan närmar sig två och jag kan inte somna. Har varit inne och tagit hand om sjukt barn hela dagen (ruggigt äckligt vinterkräk) så jag misstänker att det är bristen på aktivitet som gör att jag är så pigg nu. 

Det där med aktivitet ja. Jag höll på att skriva att jag har dåligt samvete pga bristen på aktivitet/motion just nu. Är det inte när man är på flytet som man verkligen ska passa på att börja komma igång? Jag har verkligen varit noll igång. Kanske kan bli lite ändring på det. Om ungarna kan tänka sig att bli friska nån gång...

Som jag längtar efter mitt nya liv! Jag ska komma på en bra plan och sen följa den. Jag ser framför mig hur det kommer vara i sommar. Jag snörar på mig gympadojorna och ger mig ut och springer. När jag är klar kastar jag mig i sjön, som finns vid stugan. 

Men innan dess måste jag ju helt klart komma igång med nåt. Frågan är om bästa tiden för planering är just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar