torsdag 9 januari 2014

Inskrivning

Nja, nu vet jag inte om det kallas inskrivning, det som jag var på idag. Men jag kallar det ändå för det, eftersom jag inte riktigt vet vad jag annars ska kalla det för.

Idag har jag träffat en himla massa personer, som alla har något med operationen att göra. Kirurg, narkosläkare, sjuksköterska som tog EKG, en annan sjuksköterska som informerade lite om inläggningen och duschproceduren innan operationen, samt narkosläkaren. Dessutom fick jag min operationstid. Jag ska vara där klockan 8 på operationsdagens morgon. Helst av allt skulle jag vilja ligga inne natten till operationen, men nu är inte det möjligt och så är det med det. Klockan 6:05 går tåget mot sjukhuset där mitt liv kommer ta en helt ny riktning.

Det är helt otroligt hur fort allting har gått fram tills nu! Det har gått knappt 10 månader, och de känns ibland som 10 dagar och ibland som 10 år. Jag har gått på flytet i 15 dagar och har alltså klarat av drygt halva tiden! Jag är så jäkla bra!

Om mindre än två veckor är jag opererad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar