måndag 20 januari 2014

Bara två dagar kvar

Det känns helt otroligt att det är så kort tid kvar nu.

Imorgon kväll ska jag descutan-duscha och på onsdag morgon, tjugo i sex, blir jag hämtad för att åka mot tåget.

Det börjar bli tomt i mina kartonger med Modifast och Allévo, men det gör ingenting för jag ska bara dricka fem påsar till. En ikväll och fyra imorgon. På onsdag ska jag ju vara fastande och efter det kommer jag nog inte vara jättesugen på pulver på ett tag...

Väntan har pågått så länge. Och snart är det dags. Snart är det dags!

Jag kommer ihåg den där kvällen, när jag loggade in på "Mina vårdkontakter" och formulerade ett brev till min husläkare. Jag hade i flera månader dragit mig för att ringa, men när jag insåg att det gick att skriva istället gjorde jag det snabbt som attan! Det var i oktober 2012. Nu är det januari 2014 och i övermorgon ska jag äntligen opereras! Hjälp vad det kittlar i magen när jag skriver det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar