måndag 13 januari 2014

Lite ytligheter

En sak, som är lite larvig, som jag ser fram emot är att packa väskan med grejer att ta med till sjukhuset.

Om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert slafsa omkring i sjukhuskläder en hel del. Jag vet att många känner sig fula, obekväma och "extra sjuka" i sådana kläder. Själv tycker jag att det är rätt skönt med de där vita rockarna.

Dock tänker jag väl att jag ska packa ner någon extra mjuk tunika, ett par lika mjuka leggings och så klart min kris-dräkt. Vad är nu det? Jo, en leopardmönstrad pyjamas! En sån som man köper när man är 30+ och försöker piffa till sig lite. Eller kanske tror att man är en rocker, men egentligen är en tant...

Annat som jag tänker mig att jag ska ha i väskan är stödstrumpor. Jag råkar ju vara väldigt mycket för shopping, så jag har köpt mig extra piffiga stödisar. Ett par regnbågsrandiga och ett par svarta med vita prickar.




Dessutom passade jag på att köpa tofflor på IKEA. Om man är family-medlem kostar de bara 39 kronor. De ser lite ut som sådana där som kan finnas på hotell eller SPA. Inte överdrivet sköna, men det är väldigt skönt att slippa exponera sina fötter för de skabbiga sjukhusgolven!

Ett par rosa sådana här köpte jag. 
Just det. Jag har beställt några filmer också, så att jag ska kunna ha något kul och enkelt tidsfördriv. Får väl se om jag orkar se på film, men om jag gör det är det ju bra att ha några att se...

Eh. Svammel svammel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar