fredag 13 december 2013

Skitnervös

För några dagar sedan skrev en av tjejerna i facebookgruppen att hon fått sin operationstid!!!

Vi var på infomötet samtidigt då i mars. (Bara nio månader sedan, men det känns som en hel evighet!) Sedan fick hon kallelse till dietistmötet två veckor innan mig.

Tankarna bara rusar omkring.

För hon var ju på dietistmötet två veckor innan mig… Då borde hennes operation ligga ungefär två veckor innan min! Hon opereras i mitten av januari – tänk om min operation då blir av i slutet av januari eller början av februari?!

Om jag går på nålar de luxe numera, och bara väntar och längtar efter att de ska ringa? JA!!!

Är fullständigt skräckslagen och jättenervös, men allra mest bara extremt fylld av längtan.

Snart kommer det faktiskt bli av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar