torsdag 7 november 2013

Ring ring!

Så häromdagen kom det äntligen – det efterlängtade samtalet från Torsby.

Nej, ingen operationstid! Riktigt så roligt ska vi inte ha det.

Dock så erbjöds jag att komma på dietistutbildningen den 26 november!

Det kanske inte säger dig så mycket? "Jaha, dietistutbildning, minsann." Men om man har lite koll på hur det är att vänta på GBP i Värmland så vet man att dietistutbildningen är sista steget innan operationen!

Om jag tackade ja?

Oh yes!

Idag fick jag även papper hem. Där stod det lite närmre när man ska vara där och så. Dessutom fick man ett papper som man ska ta med till sin vårdcentrals labb, med alla blodprover som ska tas. (En klinisk remiss, tror jag att det heter egentligen.) 19 olika prover ska tydligen göras! Frågan är hur många rör det blir…

Tänk ändå. Jag längtar faktiskt efter att fastande gå och lämna de där proverna, för det innebär att jag är ett steg närmare operationen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar